Agenda voor bespreking 7 mei 2020

Agendavoorstel:

1. Opening – verzoek Marcel om tijdelijk betaald Zoom te hebben (Account Hubertine?)

2. Launchdatum: 1 juni, zitten we nog op target?

3. Pre-launch meeting met Bestuur, wanneer ingepland?

4. Wat doen we met de plaatjes in het top bannergebied? (Zie voorbeelden onderaan.)

Vergelijk pc & mobiele uitkomst. Aan welke moet Len verder werken? Buttons of blokkken?

5. Speciale vragen/opmerkingen m.b.t. bevindingen?

  • Hubertine
  • Marcel
  • George
  • Marjoline

6. Uitgelichte technische problemen

  1.     Marjoline: Blocking issue…: https://kunstpost.nl/forum-2/topic/blocking-problemen-met-layout-pc-vs-mobiel/#postid-204
  2.     George: Contact form 7 Multistep buttons: https://kunstpost.nl/forum-2/topic/contact-form-7-buttons/

7. Logo in headers

Alternatief? 

Wat heeft de voorkeur, links of rechts?

 

8. Privacy – AV – George – beleidsdocument

9. Ballotageformulier – George

10. Alle tags verwijderen? (Door Marjoline) Doel was ooit om het zoeken te vergemakkelijken, maar tegenwoordig heeft de Search functie dit overgenomen. Kijk hier voor een indruk van de bestaande tags: https://kunstpost.nl/tag-cloud-test/  Er zijn nu 1563 tags.

11. En overbodige categorieën? (Door Hubertine) Doel van categorieën is om pagina’s te vullen met alle berichten van b.v. een Nieuws categorie. Of om een filter te zetten op de achterkant van een subset van berichten. Als dat hier allebei niet nodig is kan de categorie wellicht weg. Er zijn nu 92 categorieën.

12. Media Management nu met (max. 10) folders. – Marjoline

13. Wvttk


BIJLAGEN

Onderstaande voorbeelden horen bij Agendapunt: Wat doen we met de plaatjes in het top bannergebied?

 

Marjoline
Author: Marjoline